Квест "Ти у мене єдина - моя Україна"


Сьогодні 3 вересня 2023 року у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки для здобувачів освіти  І курсу був організований квест «Ти у мене єдина – моя Україна». Здобувачі освіти обєдналися у дві команди та виконували завдання, а саме:

1.     Назви українську пісню по емодзі

2.     Назви місто за фото

3.     Назвіть пісню та виконавця

4.     Розгадай ребуси

5.     Знайдіть у хмарі слів вислови

6.     Розвяжіть кросворд

7.     Бліц-опитування «Чи знаєш ти»

Здобувачі освіти під час квесту були активними, веселими, проявляли свою кмітливість та ерудованість.

За підсумками змагань, голова учнівського профкому  Галина Горбаль презентувала солодкі подаруночки. 








 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Квест "Я люблю Україну!"

«Будьмо знайомі» - вечір відпочинку у гуртожитку Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки