ІІ Всеукраїнський дитячий літературний конкурс “Я – майбутнє України”

Положення про ІІ Всеукраїнський дитячий літературний конкурс «Я – майбутнє України»


1. ЗАГАЛЬНЕ ПОЛОЖЕННЯ
Благодійний фонд ”Я Майбутнє України”, місією якого є підтримка, захист та розвиток дітей в Україні, з 10 лютого до 10 травня 2019 року оголошує ІІ Всеукраїнський дитячий літературний конкурс «Я – майбутнє України» для учнів загально-освітніх шкіл І-ІІІ ступенів, вихованців ліцеїв, технікумів, училищ, коледжів України (до 18 років).
Метою конкурсу є популяризація читання, реалізація дитячої літературної творчості, заохочення дітей до створення перших якісних літературних робіт та спонукання їх до реальних кроків у літературному майбутньому своєї країни. Даний конкурс організовується в межах існуючих просвітницьких програм Благодійного фонду та є складовою ІІ Міжнародного дитячого фестивалю “Literature Future”.
Переможці Конкурсу представлятимуть свій навчальний заклад у Вересні 2019 р. у фіналі ІІ Всеукраїнського дитячого літературного конкурсу «Я – майбутнє України», який відбудеться в місті Чернівці під час ІІ Міжнародного дитячого фестивалю “Literature Future”.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Квест "Я люблю Україну!"

«Будьмо знайомі» - вечір відпочинку у гуртожитку Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки