Квест "Я люблю Україну!"

22 січня – День Соборності України - 22 Січня 2020 - сайт ліцея 


Лунає пісня солов'їна
І вітер віє степовий.
Моя соборна Україна
Знов зустрічає день новий.

Український народ 22 січня щорічно святкує День Соборності України. Це свято нагадує нам, що Україна не розділена, що немає окремої Східної і Західної України, а що у нас єдина держава і ми – єдиний народ!

Лунає пісня солов'їна
І вітер віє степовий.
Моя соборна Україна
Знов зустрічає день новий.
Послухай, брате-українцю,
Хоч історично склалось так,
Що територія різниться,
Одна земля у нас, однак.
Ми з вами – це одне єдине,
Ми – це родина: ти і я.
Дві сторони у України,
Та Україна в нас одна.
https://maximum.fm/novini_t2
Лунає пісня солов'їна
І вітер віє степовий.
Моя соборна Україна
Знов зустрічає день новий.
Послухай, брате-українцю,
Хоч історично склалось так,
Що територія різниться,
Одна земля у нас, однак.
Ми з вами – це одне єдине,
Ми – це родина: ти і я.
Дві сторони у України,
Та Україна в нас одна.
https://maximum.fm/novini_t2
 Саме до цієї знаменної дати, до дня Соборності України, серед  здобувачів освіти Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки був проведений онлайн-квест "Я люблю Україну". В квесті прийняли участь здобувачі освіти груп 16, 12, 18, 11, та 13.
Дякуємо за активну участь.

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

«Будьмо знайомі» - вечір відпочинку у гуртожитку Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки